divendres, 9 de febrer del 2007

Avui faig 6 mesos


Avui faig sis mesos de vida i de moment no es pot dir que haguin sigut gaire estresssants. Suposo que mica en mica anire tenint mes complicacions. De moment menajr i dormir !!!!

divendres, 5 de gener del 2007

Els Reis Mags d'Orient !!!!


Aquesta nit han passat els reis per casa nostra. Es veu que m'he portat molt bé ja que m'han portat força regals. Ha vingut el rei a casa a portar-me els regals.

dilluns, 1 de gener del 2007

Dia 1 Berenar - Sopar


A la tarda hem fet un berenar sopar a casa l'avi Jesús. Aquest berenar normalment es feia el dia 26 de desembre però aquest any no anava bé i per això ho han canviat. Han vingut tots els meus tiets i tietes. M'han portat regals, que guai !!

Dia 1 de Gener



Com cada día jo m'he aixecat a les 8. Als meus pares no els hi ha fet gaire gràcia, però jo ja no tenia més son. Avui toca una altre dinar, aquest cop a casa els vesavis Antonia i Vicens. A dinar també vindran els cosind del meu pare i les seves parelles, també els meus avis.

diumenge, 31 de desembre del 2006

Cap d'Any



El dia de cap d'any l'hem celebrat a casa dels pares de la Martina i l'Abril. Jo no he arrivat a fer les campanades pero els meus amics si que han aguantat. Per mi ha sigut un dia normal, he anat de dormir a la mateixa hora que cada dia, però pels meus pares no que hana anat a dormir tard. Demà al matí jo em penso llevar a la mateixa hora que cada día !

dijous, 28 de desembre del 2006

Caravana nova



Aquest dies i finas a final d'any els meus pares tenen vacances. Així doncs anirem a la caravana a Andorra. Però tindrem feina afegida, ens ha arrivat la caravana nova i haurem de fer el trasllat de coses de la caravana vella a la nova.

dilluns, 25 de desembre del 2006

Nadal







El dinar d'avui dia de Nadal es a casa del avis Rafael i Rosa Mari. També vindran els vesavis. El dinar d'avui sempre el prepara l'avi Rafael, que es un gran cuiner. Cada any ens fa una cosa diferent. Aquest any va fer uns pica piques de primer, i de segon una deliciosa "sarsuela" de peix.